top top top top top

AI & Marketing: Η Νέα Εποχή σε Γαστρονομία και Τουρισμό

Πως η ΑΙ αλλάζει τις premium εμπειρίες? Πέντε experts του marketing αναλύουν τις νέες τάσεις σε γαστρονομία και τουρισμό.

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν αλλάζει μόνο την καθημερινότητά μας-αλλάζει και τον τρόπο που ταξιδεύουμε, γευόμαστε και ζούμε εμπειρίες. Στον κόσμο της premium γαστρονομίας και του τουρισμού, η ΑΙ ανοίγει νέους δρόμους: από προσωποποιημένες εμπειρίες μέχρι ‘έξυπνα’ μενού και καινοτόμες ταξιδιωτικές προτάσεις.

AI & Marketing: Η Νέα Εποχή σε Γαστρονομία και Τουρισμό

Πέντε προσωπικότητες του Μarketing που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της μετάβασης, μιλούν για το πως η τεχνολογία επαναπροσδιορίζει την έννοια του ‘πολυτελούς’ και ποιο είναι το μέλλον αυτής της εμπειρίας.

 

Μαρία Γερμαντζίδου, Digital Marketing Specialist, Ιδρύτρια της Digibrain Agency

 

 

Όταν η Τεχνολογία Συναντά την Ψυχή: Η Νέα Εποχή του Social Media Marketing

Η τεχνητή νοημοσύνη μόνο απειλή δεν είναι. Μιλάμε για μία πολύτιμη συμμαχία που ήρθε για να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, το πάθος και την προσωπική φροντίδα που κάθε επιχείρηση στο χώρο της Premium Γαστρονομίας και του Τουρισμού θέλει να προσφέρει. Δε θα αντικαταστήσει τον άνθρωπο, αλλά θα γίνει το εργαλείο που θα κάνει τη δουλειά μας πιο εύκολη, πιο έξυπνη και πιο αποτελεσματική.

Το πραγματικό «μυστικό» βρίσκεται στην εκπαίδευση: εμείς, οι άνθρωποι, οφείλουμε να μάθουμε πώς να συνεργαζόμαστε με την AI, να την οδηγούμε με αγάπη και γνώση, ώστε να μας βοηθήσει να διηγηθούμε την ιστορία μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο, να αναλύσει δεδομένα και να σχεδιάσει στρατηγικές, όμως η ψυχή της επικοινωνίας – η αυθεντικότητα, το συναίσθημα, η σύνδεση – παραμένει αποκλειστικό προνόμιο μας.

Ως freelancer digital marketer, μπορώ να πω από προσωπική εμπειρία ότι η χρήση της AI με έχει κάνει πιο αποδοτική και έχει μειώσει κατά πολύ τα λάθη μου. Πριν δημοσιεύσω ένα κείμενο, όπως αυτό που διαβάζετε τώρα, το περνάω από την AI για να διορθώσω, να βελτιώσω τη ροή και να εξασφαλίσω ότι το μήνυμα είναι σαφές και ελκυστικό. Έτσι, μπορώ να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στη στρατηγική και τη δημιουργικότητα, γνωρίζοντας ότι το περιεχόμενο είναι άρτιο.

AI & Marketing: Η Νέα Εποχή σε Γαστρονομία και Τουρισμό

Στον κλάδο της γαστρονομίας και του τουρισμού, όπου η κάθε λεπτομέρεια μετράει και κάθε εμπειρία θέλει να αγγίξει την καρδιά, η AI βοηθά στο να απλοποιήσουμε πολύπλοκα μηνύματα, ώστε να φτάνουν ακριβώς στο σωστό άνθρωπο, με το σωστό τρόπο, είτε σε B2B είτε σε B2C κοινό – στόχο.

Πέρα όμως από τη δημιουργία περιεχομένου, η AI είναι το «μυστικό» που ενδυναμώνει το branding μας. Μας επιτρέπει να δούμε βαθύτερα τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κοινού μας και να διαμορφώσουμε μια εικόνα που αγκαλιάζει τις αξίες μας και αντανακλά την ποιότητα που προσφέρουμε. Είναι το εργαλείο που μπορεί να φέρει το όραμά μας πιο κοντά στους ανθρώπους που θέλουμε να εμπνεύσουμε.

Όλα εξαρτώνται από εμάς, διότι… στην τελική η ΑΙ είναι ανθρώπινο δημιούργημα!

 

Mini Bio:

Η Μαρία Γερμαντζίδου είναι Digital Marketing Specialist και ιδρύτρια της Digibrain Agency, με περισσότερα από 5 χρόνια εμπειρίας στο digital marketing. Ξεκίνησε την καριέρα της στα μέσα ενημέρωσης, όπου εργάστηκε 7 χρόνια ως δημοσιογράφος σε εφημερίδα, ραδιόφωνο και τηλεόραση, πριν ανακαλύψει το πάθος της για το SEO, το content marketing και τις διαφημίσεις Meta Ads. Εξειδικεύεται στη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου και στρατηγικών που ενισχύουν το branding, κυρίως σε B2B, χωρίς να αποκλείει και το B2C. Είναι συγγραφέας ενός έντυπου ερευνητικού βιβλίου και τεσσάρων eBooks για το digital marketing και πιστεύει στη συνεργασία ανθρώπου και τεχνολογίας, με την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο που ενδυναμώνει τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα.

 

Θωμάς Κρύπας-Business Operations & Strategy / Marketing & Sales Ops / Digital Transformation / Trainer – Lecturer, #Top20 Business Influencer in Greece ’25

 

 

AI-Driven Experiences: Το Μέλλον του Τουριστικού & Γαστρονομικού Marketing

Η εμπειρία ενός ταξιδιώτη ή ενός επισκέπτη σε έναν premium γαστρονομικό προορισμό δεν ξεκινά όταν φτάσει στον χώρο — ξεκινά από τη στιγμή που αρχίζει να αναζητά πληροφορίες online. Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αλλάζει ριζικά αυτό το ταξίδι, μεταμορφώνοντας το marketing από παραδοσιακή επικοινωνία σε έξυπνη, εξατομικευμένη εμπειρία.

Με εργαλεία όπως predictive analytics, conversational AI και AI chatbots, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να κατανοήσουν βαθύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους. Η προβολή δεν βασίζεται πλέον μόνο σε όμορφες φωτογραφίες ή γενικά slogans. Αντίθετα, γίνεται δυναμική και προσαρμοσμένη: τι προτιμά ο χρήστης; Πότε ταξιδεύει; Τι κουζίνα αγαπά; Ποια εμπειρία του ταιριάζει περισσότερο;

Η AI επιτρέπει στους marketers να δημιουργούν «μικρο-ταξίδια» προτού ο πελάτης φτάσει στον προορισμό. Από customized landing pages και recommendation engines, μέχρι real-time personalization, η εμπειρία αποκτά βάθος, συνέπεια και προσωπικό χαρακτήρα.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η χρήση AI για προτάσεις πιάτων και κρασιών σε ένα fine dining εστιατόριο, με βάση τις διατροφικές προτιμήσεις, το ιστορικό κρατήσεων και τις κριτικές άλλων πελατών. Το αποτέλεσμα: καλύτερη εμπειρία, μεγαλύτερη δέσμευση και αύξηση των εσόδων.

AI & Marketing: Η Νέα Εποχή σε Γαστρονομία και Τουρισμό

Ο ρόλος μας ως marketers πλέον αλλάζει: δεν προωθούμε απλώς προϊόντα ή υπηρεσίες· σχεδιάζουμε εμπειρίες που ξεκινούν digital και ολοκληρώνονται φυσικά. Σε έναν κόσμο premium φιλοξενίας και γαστρονομίας, η AI δεν είναι απλώς ένα εργαλείο – είναι το νέο design thinking της εμπειρίας.

Το μέλλον ανήκει στις εμπειρίες. Και η AI είναι το μέσο για να τις κάνουμε πραγματικά αξέχαστες.

 

Mini Bio:

Ο Θωμάς Κρύπας είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού (MBA) και Πτυχίου (BBA) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Nottingham Trent University. Διαθέτει πάνω από 15 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε θέσεις ευθύνης στους τομείς του Marketing και της Διοίκησης Έργων, με εξειδίκευση στον στρατηγικό σχεδιασμό, την ηγεσία ομάδων, την υλοποίηση εμπορικών δράσεων και τη διαχείριση πόρων και προϋπολογισμών.

Έχει διατελέσει υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πολυκαναλικών καμπανιών, την επίτευξη εμπορικών στόχων και την επιτυχή καθοδήγηση ομάδων προς την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα.

Παράλληλα, δραστηριοποιείται ενεργά ως εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εστιάζοντας σε τομείς όπως το Digital Marketing, η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην επιχειρηματικότητα, η χρήση της πλατφόρμας HubSpot στον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και η εφαρμογή τεχνικών NLP στις πωλήσεις και την επικοινωνία.

Διαθέτει περισσότερες από 90 επαγγελματικές πιστοποιήσεις από διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς και πλατφόρμες (Google, Meta, HubSpot, PMI, Hootsuite, Semrush, Ahrefs κ.ά.), καθώς και πιστοποίηση NLP Practitioner.

Με άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας και ευρεία διεπιστημονική κατάρτιση, στόχος του είναι να μεταδίδει πρακτική και άμεσα εφαρμόσιμη γνώση, ενδυναμώνοντας επαγγελματίες και επιχειρήσεις στο σύγχρονο ανταγωνιστικό και ψηφιακά εξελισσόμενο περιβάλλον.

 

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης, Marketing & Customer Service Expert, Public Speaker, Lecturer

 

 

Θα ήθελα να ξεκινήσω την κουβέντα για το AI με ένα quote του Jensen Huang, CEO της Nvidia που διάβασα πρόσφατα: ‘’You won’t lose your job to AI—you’ll ‘lose your job to somebody, who uses AI’’. Και καλώς ή κακώς αυτή είναι η πραγματικότητα σήμερα, στην οποία οφείλουμε να προσαρμοστούμε, αν πραγματικά δεν θέλουμε να ξεπεραστούμε από τις εξελίξεις.

Οι εφαρμογές του AI είναι κυριολεκτικά αμέτρητες. Από το να μας βρει λέξεις-κλειδιά, τίτλους άρθρων, ποιοτικό περιεχόμενο, μέχρι να μας απαντήσει σε κριτικές (ή και να μας γράψει διθυραμβικές κριτικές, αν και δεν το συνιστώ) ή και να μας βοηθήσει να βγάλουμε νέα προϊόντα…

Για παράδειγμα, ένας Σεφ μπορεί να δώσει γεωγραφικές και κλιματικές πληροφορίες στο ChatGPT και αυτό να του κάνει συγκεκριμένες προτάσεις. ‘Αλλωστε, κάθε περιοχή έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, τοπικά προϊόντα και συνταγές που χάνονται στο χρόνο.

Πλέον, δεν προκαλεί έκπληξη ότι οι κορυφαίοι Σεφ και εστιατόρια χρησιμοποιούν εργαλεία AI για να καινοτομήσουν, να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη και να αυξήσουν τη βιωσιμότητα.

Υπάρχουν μάλιστα πλατφόρμες που πειραματίζονται με φαινομενικά ετερόκλητους συνδυασμούς υλικών που εντυπωσιάζουν γαστρονομικά. Την ίδια στιγμή, ενισχύεται η παροχή προσωποποιημένης εμπειρίας, με το AI να αναλύει τις ιδιαίτερες προτιμήσεις, αλλεργίες ή το «ιστορικό αγορών» του πελάτη και να προτείνει custom-made μενού για κάθε επισκέπτη.

AI & Marketing: Η Νέα Εποχή σε Γαστρονομία και Τουρισμό

Συν τοις άλλοις, το AI συνδράμει στην καλύτερη διαχείριση των αποθεμάτων, στην ακρίβεια στην παραγωγή πιάτων, στον περιορισμό των λαθών και της σπατάλης (food waste), που πλέον συνιστά ένα φλέγων ζήτημα για την εστίαση και όχι μόνο, αλλά και στην ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων (sensory marketing) καθώς «επεμβαίνει» στον φωτισμό, τον ήχο, τα αρώματα και τα εφέ, ανάλογα πάντα με το τι σερβίρεται.

 

Mini Bio:

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι Marketing και Customer Service Expert. Είναι συγγραφέας 23 business βιβλίων, καθηγητής (IST, New York College), εισηγητής σεμιναρίων, εκπαιδευτής στελεχών στο χώρο της φιλοξενίας και σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.

Είναι ο πρώτος που, από το 2008, καταπιάστηκε με τη διαχείριση παραπόνων, στην οποία εντρύφησε σε ακαδημαϊκό και συγγραφικό επίπεδο, καθώς και από τους πρώτους που ασχολήθηκαν με τις διαδικτυακές κριτικές ξενοδοχείων και εστιατορίων.

Έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDxSitia, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum, Travel Daily News, FortuneGreece κ.ά.

Έχει εργαστεί στο τμήμα πωλήσεων της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε διάφορα κολέγια. Είναι συνεργάτης της startup Hoteltraining, online πλατφόρμας με βιντεοσκοπημένα σεμινάρια γύρω από τον τουρισμό και της The Apex.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr ενώ έχει εκπαιδεύσει το προσωπικό πολλών ξενοδοχειακών μονάδων.

 

Μαρία Σπηλιοπούλου, Brand & Social Media Strategist Founder & CEO @ Threeque

 

 

 Tο μέλλον της Premium Γαστρονομίας και του Τουρισμού? H τέλεια συνάντηση της καινοτομίας με την αυθεντική ανθρώπινη εμπειρία

 

Φαντάσου πως φτάνεις σε μια άγνωστη πόλη και, πριν καν αποβιβαστείς από το αεροπλάνο, το κινητό σου δονείται. Ένα μήνυμα: “Καλώς ήρθες! Εδώ είναι το εστιατόριο που θα ερωτευθείς, τοπικά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσεις, και μια ειδική πρόσκληση για γευσιγνωσία κρασιών που θα σε ενθουσιάσει.” Όλα αυτά χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ), που λειτουργεί σαν ένας διακριτικός αλλά πανταχού παρών Προσωπικός Concierge.

Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν την ΤΝ σωστά, μπορούν να κατανοήσουν πλήρως τι αναζητά ο πελάτης. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα σωστά, μπορούν να προβλέψουν, να σχεδιάσουν, να δημιουργήσουν τις τέλειες συνθήκες για να ικανοποιήσουν ακριβώς αυτό που ο πελάτης τους επιθυμεί, προσφέροντας αξία. Όχι απλώς μια πολυτελή υπηρεσία, αλλά αυθεντικότητα και συναισθηματική σύνδεση που διαρκεί.

Το αποτέλεσμα; Μοναδικό!
Ένα Premium ταξίδι γεύσεων και φιλοξενίας, απαράμιλλης αισθητικής, αυθεντικότητας και φροντίδας.

Με καινοτομίες όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν προορισμούς και γαστρονομικές εμπειρίες προτού καν φύγουν από το σπίτι τους. Οι ψηφιακές αυτές τεχνολογίες επιτρέπουν στον πελάτη να ανακαλύψει διαδραστικά, μέρη ενδιαφέροντός του ή να κάνει μια ψηφιακή περιήγηση σε πολυτελή ξενοδοχεία και εστιατόρια, βιώνοντας την ατμόσφαιρα και την ποιότητα των υπηρεσιών πριν την πραγματική επίσκεψη.

AI & Marketing: Η Νέα Εποχή σε Γαστρονομία και Τουρισμό

Η ανθρώπινη επαφή όμως, παραμένει στο επίκεντρο. Η ΤΝ δεν αντικαθιστά το ανθρώπινο στοιχείο, αλλά το ενδυναμώνει. Τα chatbots και οι ψηφιακοί βοηθοί προσφέρουν άμεση, 24/7 εξυπηρέτηση, ενώ ταυτόχρονα το προσωπικό μπορεί να επικεντρωθεί σε πιο ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες. Έτσι, η τεχνολογία έρχεται να ενισχύσει την ουσιαστική ανθρώπινη εξυπηρέτηση, διασφαλίζοντας ότι κάθε πελάτης νιώθει ξεχωριστός.

Ως Digital Marketing & Branding Expert, βλέπω καθημερινά τον τρόπο με τον οποίο η ΤΝ μετατρέπει τα δεδομένα σε ανθρώπινες ιστορίες και μοναδικές εμπειρίες. Οι πελάτες αναζητούν brands που θα τους προσφέρουν ποιότητικές υπηρεσίες, προσοχή στη λεπτομέρεια και φροντίδα που αντανακλά τις προσωπικές τους ανάγκες. Η ΤΝ δημιουργεί ακριβώς αυτό, συνδυάζοντας την καινοτομία με την ανθρώπινη επαφή και προσφέροντας καθολική εξατομικευμένη εμπειρία. Οι επιχειρήσεις που το πετυχαίνουν, είναι αυτές που καταφέρνουν να χτίσουν ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες τους.

Mini Bio:

Ξεκίνησα την καριέρα μου ως Graphic Designer, όπου ανακάλυψα τη δύναμη του οπτικού περιεχομένου στο να μεταδίδει μηνύματα και συναισθήματα.

Πολύ γρήγορα, κατάλαβα ότι ήθελα να προχωρήσω πέρα από τον σχεδιασμό. Έτσι, πέρασα στο επόμενο βήμα: την Επιχειρηματική Στρατηγική και το Branding.

Το πάθος μου για το πώς λειτουργούν οι επιχειρήσεις και πώς μπορούν να ξεχωρίσουν στην αγορά, με οδήγησε να εξειδικευτώ σε αυτούς τους τομείς.

Ως CEO της threeque, συνδυάζω τις τρεις διαστάσεις που θεωρώ απαραίτητες για την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης: IQ (νοημοσύνη), EQ (συναισθηματική νοημοσύνη) και AQ (ικανότητα προσαρμογής).

Η Τhreeque αντιπροσωπεύει αυτό το όραμα, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις που φέρνουν πραγματική αξία στους συνεργάτες μας.

Έχω συνεργαστεί με μικρές επιχειρήσεις, startups, και καθιερωμένα brands, βοηθώντας τα να βρουν τη φωνή τους, να ξεχωρίσουν στην αγορά και να δημιουργήσουν ουσιαστική σύνδεση με το κοινό τους.

Το προσωπικό μου ταξίδι είναι γεμάτο προκλήσεις, αλλά και σπουδαίες ευκαιρίες για ανάπτυξη.

Από τα πρώτα βήματα έως σήμερα, η δέσμευσή μου παραμένει ίδια: να προσφέρω στρατηγική καθοδήγηση και λύσεις που ξεχωρίζουν.

Το πάθος μου για τη δουλειά μου δεν σταματά ποτέ. Είμαι εδώ για να δημιουργήσουμε μαζί το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της δικής σας επωνυμίας.

 

Νικόλαος Τσακίρης, Business Consultant

 

 

Η προσωποποιημένη επικοινωνία δεν είναι marketing, είναι τέχνη

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας, και σίγουρα στο επιχειρείν. Ο κλάδος της premium γαστρονομίας και του τουρισμού σίγουρα δεν είναι εξαίρεση. Γνωρίζω το premium σε διεθνές επίπεδο, από διαφορετικό κλάδο, αλλά με ίδια νοοτροπία. Έχω δει πολύ καλά τη σημασία της σωστής προσέγγισης. Ξέρω τι θέλει ο κόσμος. Θέλει την καλύτερη ποιότητα, θέλει να νιώθει σημαντικός, θέλει εμπειρίες που μένουν αξέχαστες.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια πολύ ισχυρή τεχνολογία, μια μοναδική ευκαιρία και οι επιχειρήσεις μπορούν να την χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους. Στον χώρο της premium γαστρονομίας και του τουρισμού, όπου κάθε λεπτομέρεια μετράει, το AI είναι ένα εργαλείο που μπορεί να σε βοηθήσει να φτάσεις στην κορυφή και να  μείνεις εκεί.

Το AI μπορεί να αλλάξει την χρήση του email marketing για παράδειγμα. Δεν πρόκειται πλέον για απλά email. Το AI μπορεί να αναλύσει τεράστιες ποσότητες δεδομένων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να ξέρει τι ακριβώς θέλει ο κάθε πελάτης. Όχι τι νομίζουμε εμείς ότι θέλει, αλλά τι θέλει πραγματικά. Personalization με γνώμονα τα δεδομένα και όχι μαντεψιές.

AI & Marketing: Η Νέα Εποχή σε Γαστρονομία και Τουρισμό

Φανταστείτε αυτό: Έχετε ένα πολυτελές εστιατόριο ή ένα πεντάστερο θέρετρο. Εσείς μπορείτε να καταγράψετε τις προτιμήσεις του πελάτη σας: τι παραγγέλνει, ποιες υπηρεσίες χρησιμοποιεί, πότε ταξιδεύει, τι είδους δωμάτιο προτιμά. Στη συνέχεια, το ΑΙ δημιουργεί εξατομικευμένες προσφορές και μηνύματα που είναι απολύτως στοχευμένα στον καθένα. Δεν είναι απλά ένα email, είναι μια προσωπική επικοινωνία, σχεδιασμένη για να κάνει τον πελάτη να νιώσει ξεχωριστός, μοναδικός. Του στέλνεις ακριβώς αυτό που θέλει να δει, τη σωστή στιγμή.

Οι λύσεις είναι προφανείς: καλύτερη στόχευση, μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών, αυξημένα έσοδα. Το AI μπορεί να προβλέψει τάσεις, να βελτιστοποιήσει τις τιμές σε πραγματικό χρόνο (όπως χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες) και να διαχειριστεί τις κρατήσεις με απαράμιλλη αποτελεσματικότητα. Μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας για τα social media, να διαχειριστεί την online φήμη σας και να απαντήσει σε ερωτήσεις πελατών 24/7 (website chat). Όλα αυτά οδηγούν σε περισσότερες κρατήσεις, υψηλότερη ικανοποίηση και καλύτερες κριτικές. Επίσης, η χρήση ΑΙ για financial analysis εντός της εταιρίας είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο.

Φυσικά, μερικοί άνθρωποι θα πουν ότι χάνεται η “ανθρώπινη πινελιά”. Δεν ισχύει αυτό. Η “ανθρώπινη πινελιά” ενισχύεται όταν έχεις τα εργαλεία να κάνεις καλύτερη δουλειά. Η πραγματική πρόκληση είναι να εκπαιδεύσετε τους ανθρώπους σας να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία, να τα ενσωματώσουν στις λειτουργίες τους. Θα σας επιτρέψει να προσφέρετε μια αξεπέραστη εμπειρία στους πελάτες σας, να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό και να κάνετε την επιχείρησή σας πιο κερδοφόρα.

 

Μini Bio:

Ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Οικονομολόγος (MSc), o Nικόλαος Τσακίρης, ειδικεύεται στην οικονομική ανάλυση και την παγκόσμια επιχειρηματική ανάπτυξη. Διαθέτει την τεχνογνωσία να καθοδηγεί αποτελεσματικά στρατηγικές επέκτασης, ενώ τα συνεχή αποτελέσματα υπέρβασης προσδοκιών, η συμβολή του στη διεθνή ανάπτυξη εταιρειών και οι διεθνείς διακρίσεις είναι βασικά αποτελέσματα της δουλειάς του.

Με εμπειρία που εκτείνεται από θέσεις CFO έως Business Development σε διεθνείς αγορές, έχει αποδείξει την ικανότητά του να μετατρέπει τις επιχειρηματικές προκλήσεις σε σημαντικές ευκαιρίες. Η γεωγραφική του εμπειρία, από τη Σουηδία έως την Ελλάδα, προσδίδει μια ευρεία και πολύτιμη οπτική στις διεθνείς επιχειρηματικές πρακτικές, και στην στρατηγική ανάπτυξης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *